Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití WebQuests ve výuce anglického jazyka
IVAN, Jan
Bakalářská práce se zabývá WebQuesty a jejich využitím ve výuce anglického jazyka. Teoretická část práce definuje pojem WebQuest, popisuje jejich vznik, kritéria pro tvorbu, jejich doporučenou strukturu a také druhy WebQuestů. Konkrétněji také popisuje, jak WebQuesty napomáhají rozvíjet jazykové dovednosti v oblastech komunikace, čtení, psaní a poslechu. Praktická část této bakalářské práce obsahuje čtyři vytvořené WebQuesty vhodné pro žáky 8. a 9. tříd základních škol ve výuce anglického jazyka. WebQuesty jsou zpracovány ve vhodné formě pro výuku, jelikož obsahují instrukce pro žáky i základní pokyny pro učitele společně s vytvořenými kritérii hodnocení. WebQuesty jsou vytvořené ve čtyřech různých softwarových aplikacích a všechny jsou v anglickém jazyce. Témata vytvořených WebQuestů vycházejí z běžných životních situací, se kterými se žáci mohou setkat, což zvyšuje jejich motivaci k učení. Důležitým prvkem těchto WebQuestů je mezipředmětové propojení a rozvoj jazykových a jiných dovedností, které lze využít v reálném životě.
Incorporating gender issues into EFL lessons
Štěpánová, Jitka ; Dvořák, Bohuslav (vedoucí práce) ; Mikuláš, Martin (oponent)
Cílem této práce je tvorba, realizace a evaluace vyučovacích hodin zabývajících se genderovou problematikou. Teoretická část diplomové práce přestavuje téma gender a zasazuje ho do kontextu školy. Věnuje se genderově citlivému vzdělávání i postupům, kterým lze genderová témata začlenit do výuky. Dále se tato část práce zabývá metodikou výuky založené na obsahově orientovaném přístupu. Na závěr popisuje plánování výuky pomocí metody Six-Ts a její následné reflexe s využitím modelu ALACT. Praktický část spočívá v plánování příprav na jednotlivé vyučovací hodiny a tvorbě pracovních listů pro žáky, jejichž obsah se odvíjí od genderových témat. Jednotlivé přípravy byly následně pilotovány na Obchodní Akademii Heroldovy sady. Popis průběhu a zhodnocení těchto hodin jsou rovněž obsahem této části, a to společně s praktickým doporučením pro obdobné hodiny, jenž vychází z pilotáže navržených příprav. Nakonec práce konstatuje, že učitelé anglického jazyka i jiných cizích jazyků mají možnost poukázat na genderovou problematiku a současně rozvíjet jazykové dovednosti a kompetence svých studentů. Tato práce je přínosná, neboť nalézá řešení, jakým lze genderová témata začlenit do výuky anglického jazyka a nabízí ukázky této praxe. KLÍČOVÁ SLOVA angličtina jako cizí jazyk, EFL, výuka anglického jazyka, obsahově...
Use of film applications in English language teaching: Case study of the mobile application Mooveez
Skřepská, Michaela ; Žďárek, Karel (vedoucí práce) ; Dvořák, Bohuslav (oponent)
Diploma thesis Michaela Skřepská, NMgr. AJ-NJ DIPLOMOVÁ PRÁCE Využití filmových aplikací ve výuce anglického jazyka: případová studie mobilní aplikace Mooveez Anotace Tato diplomová práce se zabývá zkoumáním aplikace Mooveez - angličtina s filmem, která se vyznačuje tím, že nabízí učení se cizího jazyka pomocí celovečerních filmů, pohádek nebo dokumentárních filmů. V teoretické části je popsána současná teorie a metodika výuky a učení se cizím jazykům, která je doplněná současným vývojem vzdělávání v oboru cizích jazyků. Dále jsou uvedeny pomůcky v podobě moderních technologií, které se v současné době používají ve vzdělávání cizích jazyků. Praktická část podrobně popisuje a hodnotí aplikaci Mooveez, její principy, vznik, metodiku a funkce, které tato aplikace nabízí. V této části je dále zmíněno, kde se tato aplikace využívá a jakým způsobem se prezentuje veřejnosti. Je zde také uvedeno, jaký přínos má aplikace jako metoda a jako prostředek vzdělávání pro uživatele, a zdali se zde vyskytují i jiné podobné aplikace, které by se mohly srovnávat s touto s aplikací Mooveez - angličtina s filmem Klíčová slova: aplikace, Mooveez, film, technologie, vzdělávání cizích jazyků, anglický jazyk, metodika, metoda

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.